Manastirea Dalhauti - Cand Dumnezeu plange!

     Acum ceva timp am fost la Manastirea Dalhauti si am vizitat biserica veche situata in gradina manastirii.
    Pot spune ca am fost complet ravazit de linistea locului de spiritualitate dar si de ruina si distrugere.
M-am enervat foarte tare sa vad cum biserica a cazut in paragina fara ca cineva sa o reconstruiasca.
     Cheltuim bani pe tot felul de icoane litografii pe sfesnice kitsch si de medalioane fabricate in China doar ca ne mai apuca din cand in cand piosenia sau disperarea. Ce e mai tragic e ca unii asa zisi artisti si-au gravat numele pentru posteritate. Se spune ca prostia e grea dar si vesnica.

Oricum... impresionat fiind de imagine am facut cateva poze pe care vi le impartasesc. Click pentru imagini

Daca nu ne putem mobiliza sa reconstruim macar sa ne ambitionam sa pastram.

Dumnezeu sa ne ajute!

Niciun comentariu: